veckans andra dag

hallå där!

sitter på historian nu och slutar om fem minuter, ÄNTLIGEN! har vart så himla trött idag, helt galet. men sånt är livet och jag får helt enkelt skylla mig själv som inte sover tidigare. imorgon får jag iaf hur lång sovmorgon jag vill, nästan. de ska bli skönt som tusan.

idag ska vi fira att vi är lediga imorn (typ) så vi gymmar först lite i skolan, iaf jag och cissiponken, sen drar vi oss hem mot cissi och gör pannkakor kanske färgar mitt hår och bara tare lugnt. HELSKÖNT med andra ord.

jag är heltrött och känner mig helttråkig så vi hörs mer senare när mitt humör är bättre helt enkelt!

puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Patty

ni kommer bli starkare än mig juu om ni fortsätter och träna så mycket^^:P det gillar vi inte haha

2009-03-03 @ 23:59:58
URL: http://paymanochjag.se
Postat av: jessy

patrik de är vi redan... tyvärr..

2009-03-04 @ 15:26:13
URL: http://buona.blogg.se/
Postat av: Anonym

jessy <3 patrik

2009-03-04 @ 21:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0