LYX

hejhejhejhejhej!

nu är de dags att träna! lagade paj till middag förut, dom blev superglada hihi och då är jag nöjd! och maten blev faktiskt sjukt god, muums myms! fast paj är ju nästan alltid gott.

mamma kom hem med en present till mig idag, jag blev skitglad, tills jag öppnade den. en spikmatta vare hon hade köpt. de är tydligen bra för stress, depression och sånt så hon tyckte de skulle va bra för mig, jag är lite mer tveksam men som den goda människa jag är ska jag ju självklart inte göra henne ledsen utan ska ligga ¨på den en stund innan jag ska sova! man blir tydligen beroende enligt mamma, vi får se hur de blir med den saken. Den är verkligen galet vass!

mamma min hade dessutom bokat biobiljetter till män som hatar kvinnor imorgon, så vi ska gå och se den vid klockan sex och innan de ska vi ut och äta! hon är för bra hon.

nu ska jag som sagt träna och ta hand om mig själv med hårinpackning och sånt sen, hörs imorn när jag är i skolan och underhåller mig!

GODNATT! <3

söta pluttar, speciellt pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0