tisdaggggggg

jessica är på bra humör idag, skrattar åt allt som cissiponken har att säga. de är lika bra, hon måste också få känna sig rolig ibland. helgen har för övrigt varit helbra, sthlm va uuuuuurskönt, bara slappa, shoppa och ha de skönt. och BOUNCE va så jävla coolt! igår blev de först lång dag i skolan, sen va jag så gullig så jag tog ettan med hettie så va inte hemma förrän efter sex. åt lite pannkakor, tränade och duschade och sen kom freddan och gjorde mig sällskap. kollade lite på tv och tog de lugnt. skönt nu ska jag slita vidare med svenskan, kan alltid va bra. man kan aldrig säga nåt en gång för mycket, ska nämligen påminna om Den rätte för rosing ikväll klockan åtta, missa inte! pusss (cissi är fett stolt att hon såg de här innan alla er andra)

Kommentarer
Postat av: cissi

gaaaaaaaaaalet stolt !

2009-03-24 @ 16:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0