tisdag

igår va de utvecklingssamtal, jag överlevde. annakarin höll nog inne dödssynderna och valde att jag skulle leva istället. de tackar man för. resten av dagen blev slappdag, skulle plugga biologi, läste fyra sidor sen gav jag upp. så taggad va jag. sen kom iaf pappi med fruktsallad till mig, muums livets räddning. så nu finns de massa vindruvor kvar hemma som jag kan äta när jag pluggar idag. för de är nämligen de jag måste göra resten av dagen när jag har slutat. ska iaf hinna med att se den rätte för rosing klockan åtta, för de är underhållning! nu ska jag kämpa den sista halvtimmen! pusss

Kommentarer
Postat av: unni?

Den rätta för funken- pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppprima.

2009-03-18 @ 19:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0