tisdag

till dig cissi, vi är glada att du är sjuk! skönt att slippa dig. va sjuk föralltid

vi sitter i cafeterian nu, ska skriva arbete om cancer, vi spelar fotbollsspel och gör andra nördiga lekar (Y)
dagens dag ser ut som så att de blir massa matte ikväll, och förhoppningsvid fruktsallad. sen  ska jag nog plugga klart lite annat också så jag kan göra nåt kul imorn. kanske hinner se lite på nåt kul på teve också, får se hur de blir med den saken.

igårkväll fick jag iaf ett kilo vindruvor till, ooohja jag lever på de! så nu ska jag leva på de resten av veckan.
förövrigt är jag redan sjukt taggad för lördag!
nu måste jag joina mina vänner, pusssss!

Kommentarer
Postat av: nit

cissi är säkert sjuk för att slippa er några dagar (Y)! skulle jag ha varit iaf...

2009-03-31 @ 13:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0