till cissi!

detta inlägg är tillägnat cissi, min allra trognaste läsare! kan ju bara berätta för er som inte känner henne att hon är en alldeles underbar varelse, helt enkelt jäkligt bra. nu vet du de gumman jessica har vart på pass med sin mamma, gick bra. så nu är jag svettig och härlig eftersom jag inte har orkat duscha än, ska ta tag i de nu tänkte jag. sen blir de sängen och kanske lite matte där också. fast borde sova. känner att provet får gå som de går. nu ska jag sluta innan e här spårar totalt. hörs imorgon, NATTI NATTI <333

Kommentarer
Postat av: cissi

tala om dig själv hurrudu! vi är ju lika, så alltså är du minst lika underbar ihhi, men det vet ju alla redan!

J J U är ju fan anledningen till att jag nästan stannar på natur. Så jävla bra är ni <3!

2009-03-10 @ 13:00:02
Postat av: svar till cissi

hoppas jag verkligen på att du tar förnuftet till fånga och stannar på natur!

2009-03-10 @ 13:47:10
Postat av: cissi

ahahahha nej, sommarskola är dunder :D ! eller

2009-03-10 @ 19:03:39
Postat av: josefin

cissi är UNDERBAR

2009-03-17 @ 12:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0