piffpiffpiff

hann aldrig skriva igår, eller jag gjorde snarare aldrig ett besök vid datorn. valde istället att lägga mig framför beck igårkväll, skönt de!

i lördags va de helkul, blev lagom vilt! :) innan de blev de piuzza och fixning hos tvillingarna, missade bussen så vi fick ta taxi, steeeeeekigt. inte lika stekigt med priset men de är en annan femma. de va iaf inget inträde som vi trodde så blev inte så dyrt ändå ;)

igår va jag och mamma i gränby i massa timmar, kom hem med ett par jeans, ett par jeanslegging, örhängen och en kort typ jacktröja, så de är nice! inte bra när jessica känner sig rik, då tror jag att jag kan köpa allt så nu har jag massa grejer jag har bestämt att köpa, men de ordnar sig nån gång.

nu sitter vi på biologin, letar resor till i sommar, lutar åt turkiet i två veckor, jag dör va vi kommer ha kul!

nu ska jag lyssna på mutation diskussion, den ni! vi älskar natur B-)

pussss


Kommentarer
Postat av: Jussetusse lingon buske

jaa!!! TURKIET KOMMER BLI SÅ JÄVLA KUUULLL!!!!!:D

2009-03-02 @ 11:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0