onsdag

onsdag! härlig dag! hade matteprov imorse, bussjäveln körde förbi mig så fick va tattare och lifta (skjuts av mamma med andra ord). så hann iaf i tid. gjorde proivet, tidsbrist är enda jag har att säga. sen hade vi bara chillspanaska och sen gymnastik på idrotten, nv1b är stjärnor kan inte säga annat. efter de blev de gym, innan också för den delen! duktigt! sen blev de solning med josse, och lite fika på lutis innan med unni och josse. nu är jag och josse brunare än nånsin (nästan). sen gick vi och köpte cupidosallad och åkte hem, hon till sig jag till mig. blev middag framför teven med sallad och vindruvor, mysigt! sen har jag bara slappat och de har jag kommit på är de skönaste som finns. nu har jag skrivt klart, roligaste inlägget någonsin JAG VET. ska inte trötta ut er mer, pappa ropar att jag måste äta lite så får väl lyda! pusss

Kommentarer
Postat av: jennie

jävla busschaufförer det finns!

dom verkar inte vara vettiga nånstans :P

2009-03-11 @ 21:11:48
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0