onsdag

jag är gangster, nästan gangstertolva, jag skippade idrotten idag för jag hade glömt kläder och hade bättre saker för mig (sooova) fast jag kunde låna grejer av cissi. fick lite ångest, nooot. kände mig bara riktigt nöjd. kändes mycket mer värt att sova faktsikt.

tänkte att de skulle få mig att orka plugga kemi men nej, har fortfarande inte gjort nånting och nu har jag bestämt mig för att glida över till heini efter maten, illa. men de löser sig

dagen har iaf vart bra fast jag kände mig sjukt otaggad på allt imorse. känns skönt. och heinigullan kommer göra mig på ännu bättre humör så kan inte bli bättre! nu ska jag träna lite innan våfflorna!

puss!


just ja, v och köpte frukt på väg hem så gjorde fruktsallad när jag vaknade, muums!

Kommentarer
Postat av: anki von anka aka agnes

åh herrejisses vad gott! shit vad sugen jag blev, det där fatet får mina (egentligen väldigt goda) kanelbullar att bli pisstråkiga =(

2009-03-25 @ 20:16:38
URL: http://arnesdottern.blogspot.com
Postat av: Anonym

uppdateeeeeering

2009-03-28 @ 08:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0