ledigggggg

idag har vi en onsdag att njuta med. inte helt fel när man är ledig.

igår bar de av hem till josjoh sen istället, cissis hus kände inte för besök ffrån oss. så vi gymmade efter skolan sen gick vi och hyrde film och handlade lite att äta och hårfärg till mig och sen hem till dom. MYS! vi färgade mitt hår, åt ugnspannkaka och såg på teve, helhärligt!
när jag kom hem la jag mig med äpple och kiwi och myste framför mysteriet på greveholm, tidernas bästa film. jag älskar den

idag vaknade jag av att huset var byggarbetsplats som vanligt, fast har vant mig nu. Då kom vovven och myste i sängen så sprang upp och gjorde frukost och sen till sängen och teven och thelma och åt där. sen har jag bara slappat hela dagen, ätit lite köttfärsås och spagetti och snart ska jag träna. efter de ska jag överraska mina små pluttföräldrar med middag och massa ljus, bara för att jag är så snäll!

hörs senare!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0