kvällsinlägg

nu är klockan snart åtta och jag sitter och väntar på stockholm arlanda, NICE! hoppas en och annan är med! inte så ovanligt, somnade i en och halv timme när jag hem hem från pluttarna, skönt vare! vaknade av att middan va klar, blev pitabröd och chicken kebab med massa grönsaker och tzatsiki, muumma! nu ska jag skriva talet och äta apelsin sen träna framför teven. imorgon äre fredag igen! veckorna går helt galet fort, är väl tack vare min dunderklass. inte helt fel helgens planer ser iaf ut att bli middag hos katarina imorgon och sen melodifestivalenkväll på lördag, är taggad till tusen! nu måste jag speeda på lite, pusss på er!

Kommentarer
Postat av: josefin

melodifestivalen i år var fantastisk!

2009-03-17 @ 11:59:51
Postat av: cissi

hahahahahhahah josse inte visste jag att du var så insatt:)

2009-03-22 @ 13:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0