josjoh får besök

Hejsansvejsan! sitter hemma hos josjoh och och har just käkat middag, kladdmakaroner med falukorv, muuuuuuums, ingela har snitsen!
nu sitter vi och degar framför greys anatomy, kanske ska rulla vidare mot cissi snart och plugga historian och träna i ungens källare. meeeega!
grejen är den att vi inte vet vad historiaprovet är på så de gör ju de hela lite svårare (Y)

på onsdag ska jag färga håret, passar på när vi är lediga! jag får be tilll gud att mitt hår inte börjar koka. blir iaf blonda slingor igen, måste ju piffa upp lite till våren.

nu ska jag sociala mig med gänget, som förövrigt är av toppklass!

hörs senare ikväll eller imorgon!

pussiluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0