helg!

usel uppdatering jag vet, haft fullt upp hela helgen! men nu är jag tillbaka. riktigt lyckad helg, i fredags gick jag först ner på stan med hettie och massa andra, träffade nils och bara tog de lugnt. sen vart de middag i hannas lägenhet med tacos och supergod fruktsallad, myyys! lördagen slappade jag hela dagen, tränade och sen hem till cissi med massa tjejer och kollade på melodifestivalen och chillade, nice. älskar slapphelger! idag har jag slappat precis HELA dagen, sovit i flera timmar och bara kollat på tv. jag är lat. nu ska jag iaf träna och sen plugga en stund. sen blir de sängen. är lediga imorn och de tackar vi för! nu ska jag börja ta tag i kvällen, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej funken

2009-03-17 @ 11:57:39
Postat av: unni

funkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkarfunkar

2009-03-17 @ 11:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0