helg!

lördag, veckans nästsista dag, helgens första dag, kärt barn har många namn. vi älskar de!
vaknade vid tio, låg och slappade ett tag gick upp och åt frukost och läste tidningen i säkert två timmar, aaasskönt!

sen har jag pluggat massa, biologi och spanska känner mig så fruktansvärt bra! sen rullade henkan hit och vi va och handlade i gsunda med pappi, blev massa vindruvor. ikväll ska vi göra paj, smoothie, fruktsallad och ha myskväll. vi ska färga mitt hår, titta på one three hill och robinson och bara chilla med livet. mer än nice!

nu ska jag återgå till att va med min skrutt, hon ligger och kollar i skolkataloger så nu blev jag frestad att göra samma sak. kanske borde börja med maten snart....

pussss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0