hallå där!

dagens dag är inget mindre än en tisdag! hitills har den varit bra, har just ätit lunch, kebabpytt och massa morötter, mumsigt! idag blir de att åka hem och sätta mig med matten , sen ikväll ska jag kolla på den rätte för rosing och äta fruktsallad, förvånande va... kom på nu att jag ju måste ner på stan också och byta några grejer.. känns tungt.. imorn har jag planerat att jag ska gå och träna sen basta efter de, efter de tänkte jag gå och sola och ha de skönt. kanske gör något mer mysigt , får se nu ska jag lyssna på argumenations genomgången! puss! juste, dagens roligaste hitills va när lärarkandidaten somnade på engelskan, så jävla kul haha! och föresten funkar de fortfarande inte att ladda upp bilder sorgligt nog :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0