fredag, bästa dagen på heeeeela veckan!

fredag, äntligen äntligen äntligen! Vi får se vad livet har att bjuda på idag, efter skolan ska vi iaf ner på stan och gå runt till resebyråer och kolla resor till sommarn och sen gå och fika, myyys! ikväll åker pappa iväg så jag och mamma äter egen mysmiddag ikväll.

igår va jag ju som sagt på bio och middag med mami, de va siupernice må jag säga! sprang en halvtimme på friskis, sen till ahlbergs för att träfa mami, åt en sallad och sen såg vi män som hatar kvinnor. allt var helbra! tipsar att se den! hemsk men skitbra

nu har jag kemi och hela klassen älskar de B-)

just ja, måste bara säga att drama är mitt nya favoritämne! eller de har de ju iofs nästan alltid vart.

nu måste jag lyssna på kemiblaj, hörs senare!

puss sötisar


det absolut bästa jag vet!

Kommentarer
Postat av: DENSTOREPROFETENSHUND

såg ju inte lite gott ut!

2009-03-07 @ 10:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0