tisdag 2009

fettisdagen, ja de är väl en fin dag de. dagen har rullat på som vanligt, va kvar i skolan till sisådär tjugo i fem, mindre häligt. Sen kom jag hem , pluggade lite och sen lagade jag mat och visade mina kockkunskaper som för övrigt är helt lysande. köttbullar sås och potatis, tro de eller ej men de blev GOTT.

nu har pappi vart och köpt frukt till min fruktsallad så ska väl börja göra den snart. ska träna framför den rätta för gynning, haha lite småroligt de där.

måste ruscha nu, stressigt här asså

puss och puss!


Kommentarer
Postat av: Patty

Vad har dendär bilden med köttbullar och potatis att göra igentligen haha?? XD

2009-02-24 @ 22:31:57
URL: http://paymanochjag.se
Postat av: SOFIA

fan vilken härlig bild!:)

2009-02-25 @ 18:24:46
URL: http://sofiaell.blogg.se/
Postat av: funkan

ingenting men ville bara flasha lite sööööörru! ;)

2009-02-25 @ 20:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0