sista dagen på veckan brukar kallas söndag, just därför hatar man den

söndagar söndagar söndagar, vem gillar dom, VARFÖR finns dom?

imorn ska jag va uppe pigg som en nötkärna klockan kvart över sex, bra och härlig start på lovet. men vad gör man inte för pengar.. dessutom få gratis lyxlunch och massa bangar man ju inte på

nu borde jag verkligen lägga mig, vilket jag också ska måste bara slå en pling till min älksklingsmajken först.

igårimorse när jag vaknade stog de en jättefin bukett utanför min dörr med ett kort, pappsi hade vart upp och fixat. Så söt han är.

juste! idag har jag plockat ut HELA mitt rum, hela huset är kaos och de är inte mysigt. kommer hålla mig borta här hemifrån så mycket som möjligt tills allt är klart, man blir liksom galen här. men de ska bli nice med omgörning, lite panik över att jag måste bestämma tapeter till imorn och jag har INGEN aning om vad jag ska ha, bra jobbat jessica. Men allt löser sig.

nu ska jag lägga mig i sängen och prata med solstrålen för att sen somna deppig av att veta att jag ska upp samtidigt som tidningen kommer (nästan) , godnatt! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0