SANNINGENS ÖGONBLICK

jag blev utmanad av www.cissiedehult.blogg.se nu kommer 7 helt otroligt fantastiska sanningar om mig:

1. jag sover med min gosior i sängen varje natt, måste ha nånting framför mig att hålla om när jag sover och han har blivit den lycklige
2. barnfilmer är nåt av de mysigaste jag vet, jag har massa barnfilmer och inte en tanke på att ge bort dom fastän folk tycker att dom bara tar onödig plats. Dom är de sista jag ger bort, nästan. (sitter t.ex. och tittar på pippi nu)
3. jag gillar att vara ensam. alltså skulle aldrig klara av att vara de hela tiden, men nu till exmpel som när jag är sjuk och är ensam hela dagarna, de är faktiskt himla skönt. fast visst tröttnar man
4. jag tycer de är jättejobbigt att träffa folk på bussen. man är helt fast, kan inte komma därifrån och man vet att man måste sitta och prata med människan tills de är dags för nån att gå av, HEMSKT
5. thé är nåt av de vidrigaste jag vet men tar de ibland för att känna mig lite mer vuxen, man måste ju dessutom lära sig nån gång (Y) tog t.ex. när jag jobbade förra veckan, min chef frågade om jag ville ha och då kan man ju inte tacka nej, säger vi
6. jag älskar att få kontakt med nya människor, speciellt om dom börjar ta kontakt.
7. jag är beroende av ganska mycket, frukt och min mobil speciellt.

De finns massa fler jag kommer på men äre sju så är de. då var de klart!

de blev tonfisk och makaronisallad till lunch, muuumma!

En sak till bara, måste tipsa om Den rätte för Rosing som går på tisdagar klockan åtta på 5an, ganska underhållande!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0