min hals dödar mig

nu är de torsdag jag är sjuk och jag har suttit hemma hela dagen. de enda jag har rört på mig är upp för trappen två gånger för att hämta mat. men de tackar man ju inte nej till när man ser vädret ute, vidrigaste vädret på länge.

när man är sjuk blir de alltid så att man tittar på massa skit på tv, och såklart har jag gjort de idag också. och tv-shop får man ju dåndimpen av. men orkade aldrig gå och hämta en film, får göra de ikväll istället.

en sak som är bra med att va sjuk är att man faktiskt vill till skolan, för jag blir så sjukt ratlös av att ligga i sängen hela dagen. klarar max två dagar, sen blir jag galen.

snart hoppas jag pappa kommer hem och gör mat till mig , har egentligen ingen matlust men min mage gör ont för att jag inte har ätit på länge så då kan jag äta lite.

imorn får jag hoppas att min kropp vill samarbeta så jag kan komma ut från huset och gå till skolan och allt annat man kan göra en fredag.

puss



Kommentarer
Postat av: Patty

jag skulle inte haft nått emot att legat inne hela dagen idag heller, skulle inte skada att missa kemin heller för den delen den är vidrig asså.

get well soon, puss

2009-02-26 @ 18:12:41
URL: http://paymanochjag.se
Postat av: Anonym

kemi <3333333

2009-02-26 @ 21:54:57
Postat av: sarah

nej men har du en blogg, najs ! :)

hade du det bra thailand :P?

2009-02-26 @ 22:07:27
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0