LÖÖÖÖÖÖÖRDAG

lördag och de älskar vi! ni som späännande väntar på svaret om heini sov kvar, hon gjorde de inte. hon trotsade sin trötthet och vandrade tappert hem. så vaknade upp ensam imorse, redan klockan tio skönt nog. gick upp och åt lite frukost framför tvn och nu sitter jag hä och ska klä på mig sen ner på stan med mami och papi och fika, myspys!

de råkar för övrigt vara min lilla namnsdag idag, maria  så grattis till mig! ska därför tvinga dom att köpa minst ett kilo vindruvor till mig, muuums!

ikväll ska jag på 18 årsfest förmodligen, de ska bli skojigt. får se vad som händer innan de, kanske middag och lite sånt hos nån.

känns iaf som en riktigt härlig dag så nu ska jag iväg och göra mig iordning lite och sen njuta till tusen!

hörs senare alla glada, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0