jessica är helbra

jag är en hejare på att ha blogg, glömmer att uppdatera den hela tiden. stackars blogg....

NU gör jag de iaf. sitter i skolan nu, sista lektionen och chillar med mina bönor, vi pratar love, kärlek, amor eller vad annat gulligt man nu kan kalla de. ni fattar grejen, hela klassen är helt enkelt kärleksfullare än nånsin.

ikväll blir de att plugga, kan ju åtminstone göra ett försök fast kommer somna så fort jag lägger mig på soffan, JAG ÄR STRESSAD och den här veckan blir inte kul.

nu vore de en idé att lyssna när lärarn snackar skit.

pusss jag vill åka buss, HEM nupåengång

Kommentarer
Postat av: Patty

visst e vår klass det asså, det e ju svårt att inte va det när man har dig omkring sig hela dan^^

2009-02-23 @ 22:45:55
URL: http://paymanochjag.se
Postat av: Anonym

årets o diskretaste flirt ;);)

2009-02-24 @ 18:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0