heltaggad!

såå nu är jag hemma igen, de va micket mysigt. gick först och kollade på mammas kompis tavlor, vackert faktiskt, sen gick vi och fikade på café linné och jessica åt världens godaste maaacka och världens godaste juice, och jag ääälskar mackor!

sen gick vi och handlade och jag blev ett kilo vindruvor och tuggummi rikare. plus massa annan frukt, inte helt fel asså.

nu ska jag sova en liten stund så jag är på topp ikväll, drar sen till josjoh där de blir middag, fixande och lite förfest, känner på mig att kvällen kommer bli hellyckad!

godnatt så länge, hörs senare idag eller imorgon, får se vad jag hinner!




Kommentarer
Postat av: Patty

wooo go party jessica^^

2009-03-01 @ 12:45:52
URL: http://paymanochjag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0