fredagkväll, ooohja

skön kväll, blev tacos framför teven med mami och papi sen kom min lilla heinipingla och plingade på dörren och hon var ju mer än välkommen! så nu ligger hon och snusar i soffan lite halvdöd sådära. söt är hon allt.

vi har kollat lite i skolkataloger, ojoj de är kul.

min förkylning börjar bli helt klart bättre och febern är borta så nu är jag snart fit for fight lixååm. underbart!

helgens planer blir nog slappa imorgon, sen 18 årsfest, på lördag hoppas jag på gränby med mamma sen får jag nog plugga lite också... så ganska så nice asså :)

jag är trött så nu ska jag sluta snacka strunt och väcka min festis som har somnat och se om hon ska sova här, vi får se!
godnatt alla sköna

Kommentarer
Postat av: Patty

ja dig går det ju ingen nöd på där hemma märker man, jag e väll lite barnslig själv av mig när det kommer till filmer och serier, men det e mäst för att jag e lite nördig hehe, puss och sånt

2009-02-28 @ 00:12:23
URL: http://paymanochjag.se
Postat av: gURKmannen

FINA SHORTSSSS!!!

2009-02-28 @ 00:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0