fredag, veckans bästa dag

äntligen bästa dagen på veckan! man vaknar nästan alltid med bättre humör på fredagar och de är ju mer än bra. tyvärr är jag ju sjuk så har inte träffat mina gullisar som gör att man får ännu mer fredagskänsla, that´s sad. men jag överlever.

ikväll får vi se om jag orkar ta mig utanför dörren, förmodligen inte så blir nog hemma framför tvn. rätt skönt de med. och så ska vi äta tacos och de är ju alltid mys så att säga.

nu ska jag upp och laga lite lunch till mig själv i min ensamhet, nån som har nåt fantastiskt tips som även jag klarar av? annars får de bli gröt och en jävla massa fruktsallad.

senare sen ska jag ta mig an utmaningen jag fick av cissi för ganska så längesen, så de är bara vänta med spänningen på topp. de blir sju sanningar om mig, de kan man ju bara inte missa!

hörs sen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0