dagen före fredag

torsdagar är alltid härliga dagar, alla är på bra humör inför helgen och allt känns bara skönt. Idag just nu kanske inte lika skönt eftersom jag nu måste skriva biologiarbete men man överlever de med.

Igår va jag ju på bio, såg i taket lyser stjärnorna. den va väl inte kanoners egentligen men den va riktigt sorglig. vi alla fyra satt och grät som fasiken,. Jag gråter aldrig till filmer så då fattar ni hur sorglig den är helt enkelt. Så om ni är på humör för att gråta av er lite, se den. Man stör sig lite på att tjejen ser ut att va elva år men sånt konstigt lyckas dom alltid med i filmer, antingen ser dom alldeles för små ut för att spela en ålder eller helt för gamla. sånt man får ta.

nu kom pappi precis hem med sylt och grädde och mjölk och sa att han ska göra pannkakor, vem tackar nej till de liksom?

fast just nu är jag ärligt inte så hungrig, lyxade till och gjorde fruktsallad, smoothie och macka när jag kom hem men hinner nog bli hungrig till middan iaf ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0