älskade bussar

jag har kommit på en sak jag stör mig på, folk som inte har känsla för när man ställer sig när man ska gå av bussen. ni vet såna här som ställer sig upp precis när man åker från den hållplats innnan den man ska av på, alltså vad är grejen? eller dom som ställer sig upp samma sekund som dörrarna börjar stängas så bussen får börja köra sen stanna igen för att jäveln inte hunnit av. Slappa. de värsta är att dom går fram mot dörren som att dom äger världen, "bussen kör inte förns jag har gått av de är luuuuugnt brorsan". Man vill ju bara explodera.

nu är de semestersvenskar på tv. man kommer fram till en sak när man ser på de, att man aldrig ska bli en sån där svenska pinsam charterpadda. de är inte kul och se nästan, så hemskt är de.

nu ska jag gå upp och göra fruktsallad till mig själv sen ska jag plugga spanska, chill vettni har inte börjat och provet är imorn. jag är lugn nu, imorgon klockan 11 kommer jag inte vara lika lugn. varför gör jag alltid så.

puss, och hörni, onsdagen är över, en dag mindre kvar till helg!


köpte denna här i fredags, kan inte sluta älska leopardis

Kommentarer
Postat av: Patty

det händer mig alltid på bussen oxå, man undrar ju vad dom har för problem liksom haha. jäklans vad me fruk du käkkar, det e bra grejor. puss

2009-02-25 @ 22:33:34
URL: http://paymanochjag.se
Postat av: sofia

älskar också leoopard, sexxi!



2009-02-26 @ 19:03:51
URL: http://sofiaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0