söndag!

god förmiddag, har just ätit lunch, blev lax från igår med potatis och broccoli, muuums! och ett äpple, ännu mera mums! nu tänkte jag ta mig en liten tupplur, sen träna sen blire nog plugg förhoppningsvis.

ska nog ut och trampa lite med vovven sen ikväll också, och kanske lite tv. mycket som ska hinnas med helt enkelt.

vaknade iaf med min gullheini imorse, bra start. åt frukost och slappade sen vandrade hon hem, hon skulle plugga den svikishen. men lika bra kanske, så jag kunde ta tag i dagen.
fredagkvällen va jag i stabby på lite grillning, trevlans. lördagkväll blev de bara slappning med henkan de luxe, som vanligt.

nu ska jag fortsätta ta vara på dagen, ha de underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0