SÖNDAG

Kände att jag måste skriva ett litet inlägg till min överdrivna skara läsare, ni är alldeles för många!

helgen har iaf varit heltrevlig, blev fest i fredags, sen slappande igår på dagen, sov i fem timmar, sen på kvällen va jag hemma med pappa och kollade på film, kände mig lite sjuk. är fortfarande lite halvförkyld men ska inte klaga, kunde vart värre så att säga!

om några timmar kommer mammi hem, ska bli mys! då blir de grillning i trädgården. efter de kanske jag beger mig mot fredrik med min nya cykel, får se hur de blir med den saken. annars blir de bara slappning.

nu ska jag ut i solen igen och fortsätta plugga flitigt, vi hörs!

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

då ska jag lära dig cykla (Y)

2009-04-26 @ 17:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0