påskafton

påsk i all ära, nu är den här! då känner man att våren är här på riktigt och de gillar vi. nu är funkan ute på landet och just nu ska jag plugga, går kanoners, nästan.... menmen inte ska jag klaga, jag är ändå ganska bra

igår låg de ett påskägg på bordet när vi skulle äta, jag va döhungrig, min mage skrek efter spagetti med köttfärssås och så ligger de där! om nån vill veta så låg de örhängen, trisslotter, kuponger till cupidosallad, resturangmiddag, massa tuggummin, massa olika nötter, vindruvor, russin och nån mer nötgrej, perfekt för mig helt enkelt! jag tror mamma känner mig rätt bra. plus att hon har köpt massa tropicana juice till mig, muuums

nu ska jag fira påsk, ska äta påskmiddag om några timmar och innan de ska jag träna och plugga klart, kanske hinna sova lite också, kan nog behövas är nämligen dödstrött!

ha de bra gott folk, och glad påsk!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0