lördag!

håller på och gör iordning kameran för en helkväll genom att lägga in lite bilder från datan och rensa den så tänkte att jag kunde passa på och blogga lite också, va ett tag sen nu. är iaf heltaggad inför kvällen, först kommer älsklingarna hit och äter middag och förfestar sen blire att åka iväg till en lokalfest, kommer nog bli mycket mycket trevligt.
och cissiponken står på bena igen så allt är bra, yey!

nu åkte pappa precis iväg med min gamla mobil, ber till gud att dom kan fixa den. mina pengar känner inte för att spenderas på en ny mobil...
ska träna nu sen duscha så jag hinner sova och gå med vovvi innan alla kommer och tar över mitt hus!

ha en bra lördagkväll så hörs vi! pusss


Kommentarer
Postat av: h de luxe

jaja nej men okej sist du kunde prata sa du att mobilen inte kunde lagas . . . . . . .

2009-04-06 @ 22:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0