FREDAG

känner mig som en stabil bloggare, bra uppdatering liksom. Eller inte.... men som man säger, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge!

sitter iaf nu på kemin och lyssnar på kersti, mkt intressant. lär mig massor. väntar på lunchen, är taggad på thaigrytan , yuuuummie!
egentligen ska vi sluta klockan 2 idag men vi ska ha engelska nationella klockan 2 så måste pina mig igenom en och en halv timme extra, känns tungt... men är man med mina babes så kan man ju inte klaga

efter skolan idag ska jag till farmor och farfar, först blire sova en stund sen kommer pappsi och jesper också dit så blire middag, och farmors mat är de godaste som finns så jag längtar! har mammas ica kort också så ska nog passa på att köpa lite vindruvor till mig själv.
sen ikväll åker vi nog till bälinge på fest, förhoppningsvis får jag med mig fredrik som jag inte har träffat på flera veckor...

NU måste jag bli kemifantast igen, hörs förmodligen imorn!
pusss


Kommentarer
Postat av: johannnnnnnis

hahahahahah , fy fan vilka snyggingar :O !!! hihi <33

2009-05-05 @ 22:32:54
URL: http://quett.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0